Metraščiai
Titulinis » Metraščiai  » 2015

Žygelis dviračiais Dieveniškių istoriniame regioniniame parke

Laikas: 2015-08 - 29-30
Vieta: Dieveniškių istorinis regioninis parkas
Dalyviai: Laura (vadė), Julija, Romas, Akvilė, Justina, Agnė, Birutė, Aleksandr, Artūras, Mindaugas, Vladimiras, Paulius ir Tomas.

Paskutinį vasaros savaitgalį nutarėme praleisti ant dviračių. Ankstų šeštadienio rytą prisitvirtinome dviračius prie automobilių ir keliavome į žygio starto vietą – Šalčininkus. Atvažiavę į Šalčininkus susiradome aikštelę, susikrovėme daiktus ir pradėjome savo ilgąją kelionę. Važiavome įvairiausiais keliais, takais ir miško keleliais. Per dvi dienas nukeliavome apie 120 km. Aplankėme daug įžymių to krašto vietovių: Bėčionių piliakalnį, Norviliškių pilį, Gaujos nacionalinį parką, pabuvojome Paškonyse (neįprastai, tačiau labai patogiai papietavome Dieveniškių istorinio regioninio parko lankytojų centre), pravažiavome pro įspūdingas etnografinių kaimaviečių trobeles, kurios rėžia akį savo ryškiomis spalvomis.

Žygelyje buvo visko, ir griuvimo, ir dviračių gedimų. Nors dėl griuvimo kraujo nebuvo išvengta, tačiau viskas baigėsi gerai. Taip pat keliems dalyviams teko pasitraukti iš žygelio, nes dviračiais jau nebuvo galima pasitikėti. Neatlaikius Tomo dviračio padangoms, jis nusprendė pasitraukti sekmadienį ryte, o Justinai teko grįžti į Šalčininkus trumpesniu keliu, nes netikėtai sugedo dviračio bėgiai.
Taigi, visko atpasakoti yra neįmanoma, reikia patiems pakeliauti ir pamatyti šias išskirtines vietoves.

Paskutinis vasaros savaitgalis nenuėjo veltui. Žygis man labai patiko: geras oras (nors vieną kartą lietutis ir palijo, tačiau jis tik atgaivino), graži gamta, nuostabūs vaizdai atsiveriantys nuo piliakalnių ir kalnų, išskirtiniai kaimai...

Dėkui visiems dalyvavusiems už įspūdžius ir prisiminimus! :)